By carstyle / Blog
Dzisiaj na tapet bierzemy starszą i nową, ulepszoną wersję, jakie są między nimi różnice? Czy w ogóle jakieś są? Sprawdźmy!
New Wet Protector to najszybszy sposób na poprawienie właściwości hydrofobowych i zabezpieczenie lakieru, jego aplikacja zaraz po myciu na wilgotny lakier sprawia że zabezpieczenie całego samochodu trwa zaledwie kilka minut. Wystarczy spryskać wilgotny, czysty lakier, spłukać wodą pod ciśnieniem i dokładnie osuszyć samochód.
Teraz jeszcze lepsze właściwość:
Produkt nie może być aplikowany w słońcu i nie można dopuścić do jego wyschnięcia. Wet Protector to połączenie nanocząsteczek, polimerów i sio2. Produkt ten pod wpływem wody aktywuje się i tworzy trwałe wiązania z powierzchnią, powstaje trwała, hydrofobowa powłoka ochronna. Wet Protector może być stosowany jako podbicie właściwości hydrofobowych wosków/sealantów czy powłok kwarcowych i ceramicznych lub jako LSP. Nadaje super hydrofobowych właściwości, śliskości i zabezpiecza powierzchnię, trwałość produktu to 10 myć, charakteryzuje się przyjemnym perfumowanym zapachem.
Butelki i atomizery Shiny Garage dobrze znamy i lubimy. Ich najnowsza szata graficzna przypadła nam do gustu - czytelna i spójna. Triggery sprawdzone bez żadnych wtop. Nowa formuła oznakowana jest poprzez dopis na etykiecie, warto mieć to na uwadze.
Zmiany na pierwszy rzut oka:
Nasz dzisiejszy pacjent to Citroen C3 zabezpieczony IW Supergloss+ jakieś 4 miesiące temu. Temperatura: 18 stopni i bardzo duża wilgotność (godzinę po mocnym deszczu)
Wskoczył prewash, następnie CarPro Reset i tafli tutaj nie zobaczyliśmy. IW się trzyma się aż po same doły drzwi. Auto cały czas pod chmurką. Nieźle!
Testowane produkty to tzw. 'szybkie strzały', dlatego sprawdzimy jak Wet'y siądą na typowy umyty lakier. Wjechał szampon Wash plus+
Lewa strona OLD - Prawa NEW
Mamy tutaj kilka zmian na korzyść nowej formuły:
Parę fotek kropelek dla fanów:
Wrzuciliśmy oba produkty również w podziale 50/50 na przednią szybę. Nowa wersja - fajna pianka, myślimy, że dzięki niej producent stara się zminimalizować ewentualne, szybkie wysychanie przy wyższych temperaturach.
Starsza wersja na lewą stronę.
I tutaj już po aktywowaniu wodą.
Nowa wersja - po prawej stronie - osuszyła fenomenalnie szybę.
Po skończeniu całego auta widzimy, że lakier dostał mocnego szkiełka i super śliskości. Mega wrażenie! Nowa wersja na duży plus!